Saturday, January 28, 2012

gone

我不会等到那一天

有人会说:“虽然他心里爱着别人,但我会一直等他。”
既然他爱着别人,为什么还要等他呢?
他们回答说:“因为爱呀!”

我永远不会等一个不爱我的人。这种等待,谁知道要等多久?谁知道会不会有完美的结局?
为一个不值得的男人等待,是浪费青春。为一个爱我的男人而等待,才是有价值的。
常常有人问:“我还要等下去吗?我身边有很多诱惑。”
那你到底有多爱你等的那个人?
所有身边的诱惑是不是比不上遥远的思念?

等一个不爱自己的人,是愚蠢的。他并不知道你在等他。即使知道了,他也只会怜悯你,甚至无动于衷。
我为什么要等你呢?你甚至不会思念我。


found this while cleaning my room. i must've written it down after reading it somewhere. it was years ago.

finally i'm cleaning my room, there's still so many papers/stuff i don't need scattered around. and i've been cleaning since morning! no idea how i'm gonna dispose of the papers later. aiiks!

anyways, i found out i lost my IC few days ago. i really hope it will turn up soon. :(
i don't want to pay the fine. :( :( :(


No comments: