Tuesday, April 12, 2011

just another sad love song

男:“我給你講好玩的故事啊..從前有兩個人。一個叫'我愛你'一個叫'我不愛你',可是有一天,'我不愛你'死了。你說還剩誰?“

女:“什麼啊?那個誰都知道啊。我如果說剩下,我愛你,你就會說'原來你暗戀我啊,對不對?“

男:“不是啦。你就回答嘛..只是遊戲“

女:“那好吧,我愛你'“

男:“恩。我也愛你“

女:“什麼啊你?“

男:“那我再說一個啊..從前有兩個人。一個叫'我愛你'一個叫'我不愛你',可是有一天,'我愛你'死了。你說還剩誰?“

女: “'我不愛你'啊“

男:“那我也愛你“

女: “.....“

男: “不是開玩笑..我是真的很愛你


awww. it's these fairy-tale-like love stories that makes us girls swoon. don't you deny it. i do believe deep down every girl has a soft spot for romantic love stories.

but guess what, it ain't gonna happen. call me a realist, but there's just not much good guys out there anymore. it's called a fairy-tale love story for a reason. blargh.

No comments: