Friday, February 13, 2009

真的真的,喜欢你..


唉,为什么我就是那么傻,那么的喜欢你呢?

有时候,多希望从来没遇到你...
也许,我不会像现在这样吧~
究竟,怎样才能死了这条心呢?
可以让时间停止吗?
因为我喜欢现在,我们之间所拥有的...
虽然依然只是单恋..

我害怕,你去做工时,遇到比我好的女生.
我害怕,你不会再和我玩信息了...
更害怕,你就这样消失,就这样走出我的世界.
我知道这样想很自私..

为什么,让我伤心的是你,但让我最开心的,也是你?

你可以不要对我这么好吗?
因为这会让我天真的以为,
自己有机会...

我真的真的,非常非常喜欢你....





怎么办?...

--------------------------------------------


lols.. got that from my mobile blog
no use going to that site as I won't be blogging using phone anymore..
and even if I do,
the post would come straight to this blog ^^
wahaha~
blogging via hand phone is soooo much fun!!
*muahaha*
but now my phone no more credit liaos T_T
sad!!


haix..
been emoing.. again,
lately..
I have no idea why.
wait!!
I do know why....


nothing much to blog bout anyways~
so ciao~


"we said let go, but I kept on hanging on..."

No comments: